
Arval Leasing: Συχνές Ερωτήσεις
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - FAQ
Συντήρηση & Τεχνική Υποστήριξη
Η Arval σας προτείνει ένα πανελλήνιο δίκτυο συνεργείων που εξειδικεύονται στην επισκευή, τη συντήρηση και την υποστήριξη του οχήματός σας. Μπορείτε να κλείσετε ένα ραντεβού με προτεινόμενο συνεργείο επικοινωνώντας με το τηλεφωνικό κέντρο της Arval στο 2108772600 ώστε να σας κατευθύνει στο πλέον κατάλληλο συνεργείο με βάση τις ανάγκες του οχήματός σας.
Ορισμένες υπηρεσίες δεν προβλέπονται στη σύμβασή leasing σας και, ως εκ τούτου, δεν θα εγκριθούν όταν ο συνεργάτης συντήρησης υποβάλει το αντίστοιχο αίτημα στην Arval. Εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να το κάνετε με δικά σας έξοδα. Παρακάτω, μπορείτε να συμβουλευτείτε μια λίστα με τα πιο συχνά ζητήματα που δεν παρέχονται στη σύμβαση: ενημέρωση χαρτών στο GPS σας, αντικατάσταση πατάκια αυτοκινήτου, αγορά καλωδίου φόρτισης ...
Αν θέλετε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας - Κέντρο εξυπηρέτησης οδηγών: 210 87 72 600.
Η χρήση αυτοκινήτου αντικατάστασης κατά τη διάρκεια της συντήρησης ή επισκευής του οχήματός σας εξαρτάται από τους όρους της σύμβασής σας. Για περισσότερες πληροφορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2108772600.
Ελαστικά
Αυτό εξαρτάται από τους όρους της σύμβασής σας. Για περαιτέρω διευκρινήσεις μπορείτε να καλέσετε την Arval στο 2108772600.
Σε περίπτωση που χρειάζεστε αλλαγή ελαστικών επικοινωνήστε με την Arval στο 2108772600 ώστε να προβείτε στην αλλαγή ελαστικών με βάση τους όρους της σύμβασής σας.
Αμυχές, βαθουλώματα ή εξογκώματα και επισκευές (π.χ. τρύπημα από αιχμηρό αντικείμενο) δεν περιλαμβάνονται στην υπηρεσία των ελαστικών.
Ζημιές και Ασφάλεια
Με βάση τον τύπο της ασφάλειας που έχετε, βάσει της σύμβασης, προκύπτει και το ποσό που πρέπει να πληρώσετε για ζημιές ατυχημάτων που φέρετε την ευθύνη. Σε περίπτωση που χρειάζεστε περαιτέρω πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με το 2108772600.
Να αναφέρετε πάντοτε τη ζημιά στην Arval το συντομότερο δυνατό στο τηλέφωνο 2108772600. Φροντίστε επίσης να καλέσετε τη φροντίδα ατυχήματος στο 1158 επιλογή "1" έτσι ώστε να καταγραφεί κατάλληλα η ζημιά. Σε περίπτωση τραυματισμού ή αμφισβήτησης ευθύνης καλέστε επίσης την αστυνομία.
Στην βεβαίωση ασφάλισης που σας παραδόθηκε ως μέρος των εγγράφων του οχήματος μπορείτε να δείτε την χρονική διάρκεια της ασφάλισης. Λεπτομέρεις για τις καλύψεις αναφέρονται στη σύμβαση.
Εάν εμπλακείτε σε ατύχημα στο εξωτερικό τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε τα στοιχεία της πράσινης κάρτας που έχετε στη διάθεσή σας για να επικοινωνήσετε με την τοπική ασφαλιστική ώστε να γίνει η δήλωση και, εφόσον υπάρχει και άλλος εμπλεκόμενος, να καλέσετε την τοπική αστυνομία, ώστε να καταγραφεί το περιστατικό. Στη συνέχεια θα πρέπει να ενημερώσετε την Arval στο +302108772600 την πρώτη εργάσιμη ημέρα και ώρα μετά το συμβάν.
Παραγγελία και παραλαβή του οχήματός σας
Η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης θα σας κοινοποιηθεί από την Arval. Εφόσον το όχημά σας είναι έτοιμο προς παράδοση η Arval ή ο αντίστοιχος προμηθευτής θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να προγραμματιστεί η παραλαβή του οχήματός σας.
Εάν το όχημά σας είναι εξοπλισμένο με το Arval Active Link, τα δεδομένα σχετικά με τη χρήση του Arval οχήματός σας συλλέγονται και επεξεργάζονται μόνο για τις ανάγκες των επιχειρηματικών διαδικασιών της Arval. Τέτοια δεδομένα είναι για παράδειγμα: αριθμός χιλιομέτρων, τεχνικές προειδοποιήσεις, κα.
Ζημιές / Οδική βοήθεια
Καλέστε μας στον αριθμό 2108772600.
Εάν χρειαστεί το όχημά σας να παραμείνει προς επισκευή θα σας παρέχουμε όχημα αντικατάστασης με βάση τους όρους της σύμβασής σας.
Η οδική βοήθεια είναι διαθέσιμη τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό εφόσον έχει εκδοθεί Πράσινη Κάρτα.
Εξωτερικό / Διαχείριση επικοινωνίας
Θα χρειαστεί να ενημερώσετε την Arval πριν ταξιδέψετε στο εξωτερικό και θα σας κατευθύνει ως προς τις διαδικασίες και τα έγγραφα χρειάζεται να έχετε μαζί σας.
Εάν εμπλακείτε σε ατύχημα στο εξωτερικό τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε τα στοιχεία της πράσινης κάρτας που έχετε στη διάθεσή σας για να επικοινωνήσετε με την τοπική ασφαλιστική ώστε να γίνει η δήλωση και, εφόσον υπάρχει και άλλος εμπλεκόμενος, να καλέσετε την τοπική αστυνομία, ώστε να καταγραφεί το περιστατικό. Στη συνέχεια θα πρέπει να ενημερώσετε την Arval στο +302108772600 την πρώτη εργάσιμη ημέρα και ώρα μετά το συμβάν.
Για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε ενημερώστε μας για οποιαδήποτε αλλαγή των στοιχείων επικοινωνίας σας στο e-mail: drivers.support-GR@arval.gr
Πρόστιμα
H Arval, ως ιδιοκτήτρια του οχήματος, μπορεί να ειδοποιηθεί για τυχόν πρόστιμο ή παράβαση του ΚΟΚ. Στην περίπτωση αυτή, η εκδούσα αρχή ενημερώνεται απο την Arval σχετικά με τον μισθωτή, προκειμένου να του αποστείλει απευθείας το πρόστιμο.
Για οποιαδήποτε αμφισβήτηση προστίμου ή ποινής του ΚΟΚ, παρακαλούμε απευθυνθείτε στην αρμόδια αρχή έκδοσης.
Παρακαλούμε απευθυνθείτε στην αρμόδια αρχή έκδοσης, έχοντας την σχετική απόδειξη πληρωμής.
Λήξη σύμβασης
Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε το όχημα που μισθώνετε από την Arval επικοινωνήστε μαζί μας στο 2108772600 για να σας ενημερώσουμε για τη σχετική διαδικασία.
Εάν έχετε υπερβεί τα χιλιόμετρα του συμβολάιου σας τότε κατά την διαδικασία επιστροφής του οχήματος θα υπάρξει η αντίστοιχη χρέωση με βάση τους όρους της σύμβασής σας.
Τιμολόγηση
Η έκδοση των τιμολογίων πραγματοποιείται τις πρώτες ημέρες του εκάστοτε μήνα και αφορά την τιμολόγηση του μισθώματος για όλο τον μήνα.
Το πρώτο τιμολόγιο περιλαμβάνει το μίσθωμα που αντιστοιχεί στο χρονικό διάστημα από την ημερομηνία παραλαβής έως το τέλος του τρέχοντος μήνα.
ΓΙΑΤΙ ARVAL;
ΓΙΑΤΙ ARVAL;

Εμπιστευτείτε μας:
η δύναμη ενός διεθνούς εταίρου με 30 χρόνια εμπειρίας στο πλευρό σας
Συνεργαστείτε μαζί μας:
η ομάδα μας είναι κοντά σας για την εύρεση της καλύτερης συμφωνίας
Βασιστείτε σε εμάς:
είμαστε εδώ όποτε μας χρειάζεστε, ψηφιακά ή από κοντά
Απλά οδηγήστε:
σας διευκολύνουμε σε όλη διαδικασία διαχείρισης του οχήματος σας